Gebruikers van de glasvezelnetwerken van Coöperatie Sterk Midden-Drenthe en Coöperatie Glasvezel Noord ondervinden momenteel mogelijk hinder van een technische storing.
Het gaat om een storing die optreedt bij telefonie en bij televisiediensten zoals Programma Gemist en Pauze TV bij Fiber-klanten. Ook gebruikers van digitale en interactieve televisie via Trined hebben mogelijk last van onderbrekingen of een verstoord signaal.
Betrokken providers en beide coöperaties zijn zich bewust van deze actuele storingen en werken intensief aan een oplossing.

Daarnaast zijn wij bekend met de moeizame bereikbaarheid van de helpdesk bij Fiber en Stipte. Velen van u hebben te maken met te lange wachttijden. Deze wachttijden zijn volgens de provider het gevolg van bestaande storingen en een bezettingsprobleem als gevolg van de griepgolf. Er wordt gewerkt aan extra versterking van de helpdesk en nieuwe medewerkers zijn momenteel in training.

Wij vragen uw begrip en geduld voor de bestaande hinder en doen ons best om deze zo spoedig mogelijk weg te nemen.