In de nachten van 10 en 13 maart tussen 00:00 en 03:00 wordt er onderhoud uitgevoerd aan de apparatuur van het glasvezelnetwerk. Tijdens dit onderhoud zal er mogelijk geen internet en TV beschikbaar zijn.

Oei ik heb geen tv, telefoon of internet. Wat moet ik doen?
Controleer eerst of al uw apparatuur nog aanstaat en of de bekabeling en stekkertjes nog goed zijn aangesloten. Neem direct telefonisch contact op met uw provider. De provider kan op afstand samen met u bekijken wat de oorzaak is en indien mogelijk het direct met u oplossen. Is er een storing in uw omgeving? De provider geeft deze melding direct door aan de bedrijven waarmee de coöperatie afspraken heeft gemaakt. U hoeft de coöperatie niet op de hoogte brengen als u een storing heeft. Zodra de storing is verholpen wordt u op de hoogte gebracht door uw provider.

Storingen melden aan

Fiber
Bellen : 020 – 760 50 40 (lokaal tarief / gratis vanaf je telefoonaansluiting van Fiber) – ma.-vr. 09.00-21.00 uur en za. van 09.00 tot 18.00 uur.

WhatsApp : 06 86 82 15 80 via WhatsApp op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur
MyFiber : Log in op MYFIBER om online uw gegevens in te zien en te wijzigen, of om hulp te vragen.

Stipte
Bellen : 0320-29 44 44 – ma.-vr. van 9.00-17.30 uur en za. van 10.00 tot 16.00 uur. Indien u belt vanaf uw Stipte telefoonnummer (vast of mobiel) dan worden er geen belkosten berekend voor het bellen naar de klantenservice.
Bellen : 0800-024 7477 24 uurs informatienummer voor technische mededelingen/ storingen.
e-mail :administratie@stipte.nl

Trined
Bellen : 0880 803030 Regulier: ma.-vr. van 08:00 tot 21:00 uur en za. van 09:00 tot 16:00 uur. Storingen: Altijd via de 24-uurs storingsdienst